Επιστροφές

Έχετε τη δυνατότητα εντός 14 ημερολογιακών ημερών να επιστρέψετε ένα προϊόν από την ημέρα που το παραλάβατε.

Για να προσχωρήσετε με τη διαδικασία επιστροφής πρέπει να συμπληρώσετε τη φόρμα επιστροφής και να μας την αποστείλετε μαζί με το προϊόν προς Τζάρου Βασιλική  / Le petit éléphant, διεύθυνση Πλάτωνος 17 ,Θεσσαλονίκη, τ.κ.54631.

Το προϊόν θα πρέπει να μην έχει χρησιμοποιηθεί και να είναι στην ίδια κατάσταση όπως το παραλάβατε.

Δεν μπορούν να επιστραφούν τα προϊόντα που είναι σε έκπτωση ή αγοράστηκαν από μέρος προσφοράς όπως επίσης και τα προϊόντα που έχουν συναρμολογηθεί .

Το προϊόν θα πρέπει να είναι στην αρχική του συσκευασία με το καρτελάκι του.

Το προϊόν θα πρέπει να συνοδεύεται  από την απόδειξη ή το αποδεικτικό αγοράς.

Τα προϊόντα όπου αγοράστηκαν ως σετ θα πρέπει να επιστρέφονται ολοκληρωμένα και όχι μέρος αυτών.

 

Πολιτική Επιστροφών

Μόλις παραλάβουμε το προϊόν και διαπιστώσουμε ότι είναι στην αρχική του κατάσταση, θα σας ενημερώσουμε με e-mail ότι παραλάβαμε το προϊόν σας.

Στη συνέχεια θα σας ενημερώσουμε για την επιστροφή των χρημάτων σας ή την ανταλλαγή/αντικατάσταση του προϊόντος, ανάλογα με το τι επιθυμείτε.

Εάν η επιστροφή εγκριθεί, θα προχωρήσουμε άμεσα στην επιστροφή των χρημάτων στην πιστωτική σας κάρτα ή στον λογαριασμό τραπέζης σας. Θα λάβετε την επιστροφή χρημάτων εντός κάποιων  ημερών, σύμφωνα με την πολιτική της τράπεζας.

 

Επιστροφή Ελαττωματικού Προϊόντος

Κάνουμε το καλύτερο δυνατό ώστε να παραλάβετε τα προϊόντα μας σε άριστη κατάσταση. Εάν παρόλα αυτά παραλάβετε κάποιο ελαττωματικό προϊόν ή διαφορετικό προϊόν από αυτό που έχετε παραγγείλει, παρακαλούμε, συμπληρώστε τη φόρμα επιστροφής και στείλτε την μαζί με το προϊόν σας προς: Τζάρου Βασιλική  / Le petit éléphant, διεύθυνση Πλάτωνος 17, Θεσσαλονίκη, τ.κ.54631.Τα έξοδα της επιστροφής τα αναλαμβάνουμε εμείς. Κατόπιν, είτε επιστρέφονται τα χρήματα σας(σύμφωνα με την πολιτική της τράπεζας), είτε αντικαθίσταται το προϊόν σας το συντομότερο δυνατό.

Έξοδα αποστολής Επιστροφών

Τα έξοδα αποστολής των επιστροφών/αλλαγών βαραίνουν τον πελάτη(μέσω του κωδικού της συνεργάτιδας εταιρείας μας και αφαιρούνται/προστίθενται), εκτός από την περίπτωση που το προϊόν είναι ελαττωματικό, οπότε δεν υπάρχει επιβάρυνση.

Τα έξοδα αποστολής δεν επιστρέφονται. Εφόσον επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων, η κατάθεση σας θα είναι μειωμένη κατά το κόστος των εξόδων της αρχικής σας αποστολής και της επιστροφής (εκτός αν είναι επιστροφή λόγω ελαττωματικού προϊόντος).